Entre abraços


- He estat molt lluny últimament.
- La distància no es mesura en kilòmetres. Sino en abraços.
- Hi ha distàncies difícils d'apropar.
- Hi ha, a més, distàncies que són insalvables.
- No estic d'acord amb això, jo.
- No cal que ho estigues.
- M'han ferit, saps? I ara tot fa mal.
- El temps curarà la ferida.
- Sí, clar. A més, no té importància ja tot açò.
- No?
- No.
- I què t'ha fet pensar així?
- Mirar-te als ulls.
- Com?
- Saps que hi ha una dosi òptima d'abraços que hauriem de donar i rebre al dia per a ser feliços?
- Doncs jo crec que dec estar en negatiu.
- Bé, tot es pot arreglar.
- No, tot no.
- Tens raó, tot no. Però això si.

I es van fondre en un abraç...

- Saps? Voldria juntar totes les peces que tens trencades.
- Abraça'm.

"Un día alguien te abrazará tan fuerte, que todas tus partes rotas se juntarán de nuevo".

- A. Jodorowsky-


Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

No em dones paraules/Don't give me words

Buit

El dia del llibre