Ocells ferits

Si ens estimem, que siga sense excuses.
Que siga sense pors.
Que no existeixin els dubtes.
Si ens estimem, que siga amb coratge,
que siga de cor.
Que siga sempre sincer,
que no hi haja lloc a mentides,
que tot siga autèntic, vertader.
Si m'estimes, fes-ho amb paraules,
però sobretot amb fets.
Fes-ho amb abraços, besos, cançons.
Fes-ho amb il·lusió infinita,
fes-ho sense pressió.
Si m'estimes, fes-ho sense fronteres.
Que les distàncies no ens allunyen,
sino que ens motiven a estar més prop.
Si ens estimem una vida ben llarga,
que la duresa i els colps
no facin més que enfortir els nostres ciments.
I que els moments bonics reguen
un Nosaltres que anirà creixent.
Si m'estimes, per favor, fes-ho sense mesura.
Que no càpiga l'ombra insegura,
que caiguen tots els monstres desfets.
Si ens estimem haurem de lluitar,
però no seran batalles, no ho poden ser.
Seran més bé eleccions,
camins que haurem d'anar fent.
Que volem en la mateixa direcció,
i que si no és així, ens deixem volar,
mútuament.
Si ens estimem,
no deixem que ens atrapen les rutines.
Apreciem cada instant compartit,
gaudim sempre de cada cosa que fem.
Si m'estimes dis-m'ho alguna vegada.
A cau d'orella, a crits, amb un bes.
Dis-ho com vullgues, pero dis-ho.
Escoltar això és un plaer!
Si ens estimem que siga amb respecte.
Que tú sigues tú, que jo siga jo.
I que els dos siguem lliures.
I que els dos siguem complets,
sense l'altre.
Que no siga necessitat,
sino ganes.
Que no siga dependència,
sino una decisió conscient.
Que sempre siga una suma.
Si ens estimem, que donen igual
les belleses o els atributs tercers.
Que sempre el més important siga present,
que mai se'ns obliden els perquès.
Que no ens donem per sentat,
que sempre ens valorem.
Si m'estimes, que no acaben mai les converses.
Que em confies tot allò que necessites,
i que m'escoltes quan siga el meu torn.
Que les penes ens uneixin,
i que si ens trenquem en peces,
que un abraç ens enjunte de nou.
Si m'estimes, recorda una cosa:
estimar no és fàcil, és un risc.
Perquè a l'amor no caben covards,
ni volen ocells ferits.








Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

No em dones paraules/Don't give me words

Buit

El dia del llibre