Allò que mai no va ser...

Un somriure i una conversa sense sentit que no vam tenir;
Curiositat,
La nit de festa en la que intercanviarem els telèfons que mai no es va donar;
Un café entre rialles i converses, que no vam poder gaudir;
El sopar a eixe pis encara fred i deshabitat, que mai vam arribar a fer;
Il.lusió,
Les nits de sexe desenfrenat i pasió amagada entre sospirs i suors, que no vam experimentar;
Eixe llibre a la taula de la dreta del teu llit, perquè era el teu costat; que mai et vaig regalar;
Música sonant coreografiant aquelles profundes converses que no vam començar;
Esperança,
Una guitarra,
Un secret que no em vas contar,
L'amor guardat que mai no vas sentir, l'amor guardat que mai no ens vam donar;
Un passeig a vora mar,
Una proposició inadequada que mai no vas fer;
Decepció,
La resposta amarga que mai no vaig donar;
Un llit buit i uns ulls plens de llàgrimes que mai no vaig plorar;
Un cor sec i fred que mai no vas patir;
Els dies de felicitat plena que mai no vindran;
Eixa possibilitat d'estimar, viure, riure i aprendre que mai no vas deixar escapar;
Un nosaltres,
Allò que mai no va ser...

Comentaris

  1. Guauuuuuu!!! Si em permets...... vaig a publicar-lo al estat del whatsapp..... m’encanta!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

No em dones paraules/Don't give me words

Buit

Una posta de sol qualsevol